دولت یازدهم در عرصه فرهنگی و نشریات فضای بازتری ایجاد کند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس گفت: دولت یازدهم باید در عرصه فرهنگی و نشریات فضای بازتری ایجاد کند.

 

خبرگزاری فارس: دولت یازدهم در عرصه فرهنگی و نشریات فضای بازتری ایجاد کند

 

عباس صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که در کشور وجود دارد، دولت یازدهم کارهای سختی در پیش‌رو دارد و باید برای تمام آنها برنامه خاصی داشته باشد.

 

وی ادامه داد: امروز مهم‌ترین مشکلات موجود در کشور مسائل اقتصادی، تورم و اشتغال است که با داشتن برنامه‌‌ای دقیق و حساب شده می‌توان به این وضعیت سر و سامان داد.

 

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور نه تنها در حوزه اقتصادی با مسائل و مشکلات خاص خود دست و پنجه نرم می‌کند، بلکه در حوزه فرهنگ نیز نیاز به توجه ویژه‌ای دارد؛ به طوری که دولت یازدهم باید در عرصه فرهنگی و نشریات فضای بازتری ایجاد کند.

 

صلاحی تصریح کرد: فراهم‌سازی شرایطی که فعالان عرصه فرهنگ و رسانه بتوانند آزادانه نظرات خود را اعلام کنند از مهم‌ترین موضوعاتی است که دولت یازدهم باید به آن توجه داشته باشد.

 

وی بر لزوم ایجاد ثبات در بازار تأکید و عنوان کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان ثبات را به بازار بازگرداند، تزریق درصدی از یارانه‌ها به بخش کشاورزی و صنعت و در مجموع حمایت از تولید است که لازم است دولت به آن توجه کند.

 

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی جلوگیری از واردات بی‌رویه، حمایت از بخش کشاورزی و تولید با هدف افزایش صادرات و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی را از دیگر اولویت‌های دولت آینده در راستای حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

 

صلاحی با اشاره به حوزه سیاست خارجی بیان داشت: در حوزه سیاست خارجی بحث در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای با گروه 5+1 بسیار طولانی شده که هیچ خروجی مناسبی نیز نداشته که ضروری است دولت یازدهم با در پیش گرفتن دیپلماسی فعال این مشکل را بر طرف کرده و نظر مساعد کشورها را در مورد ایران اسلامی جلب کند.

 

وی در پایان ابراز داشت: یکی از راه‌های کمک به اقتصاد کشور کاهش تحریم‌ها و برقراری روابط براساس حفظ منافع با دیگر کشورهاست که این مهم نیازمند یک دیپلماسی فعال و اعتمادسازی است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:صلاحی,نماینده,تفرش,هدهد,صادرات, | 17:59 | نویسنده : میثم اله وردی |